Vart har ja tagit vägen!?

Hej bloggen

Länge sedan sist! Ja, jag vet. Har gjort mycket bus nu på senaste tiden. Jag vet inte vart jag skall börja!

Vi kan ju börja med allt från början! och då börjar jag med Valborg:
 
Valborg firades helt eneklt med min bästa kompis Malin! fullt ös hela kvl. Så kul jag hade denna kvl Är oförglömligt! Tyvärr kommer jag inte ihåg så mycket så en helt del tekila var nog inblandat haha!
 
 
Men jag mins allt att de var en vinglig resa hem till Malin!  då jag, Patrik, Joakim och Malin fortsatte med fullt ös och efterfest!
 

Jag har även hunnit med att jobba på HBTQ-festivalen! Som var otroligt spännande och roligt! om jag bor kvar i Göteborg till sommaren kommer jag absolut göra om det.
 
 
Vad har jag gjort annars? jo, typ festat, festat och haft kul! JAG har träffat nya kompisar, som jag inte skulle byta bort för något!

 
Puss & kram! // er Alexandra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback