Ed sheeran

Satt å lyssnade på en konsert v Ed sheeran, Då berättar han något utav det sötaste jag har hört i hela mitt liv.

Ed sheeran har skrivit en låt som heter '' kiss me ''  som du kan lyssna på lite längre ner i inlägget. Låten är till hans gud moder och hans gud fader, som har varit bästa vänner i flera år. Dom har gått igenom många förhållande som tyvärr inte gått så bra. Så efter flera år kom de fram till att dom skulle stå där för varandra istället.
Under en fest med familj och släkt gick hans gud far fram helt Random och friade  till gud morden ... Dom har varit bästa vänner i flera år men inte bara de! Utan kära i varandra med i flera år, men har inte vågat uttryck sina känslor för varandra ...

Så ed sheeran skrev denna låt till deras bröllop ;


 
Jag tycker ändå detta är rätt gulligt! Å min nästa tanke är, tänkt om det är många som är kära i sin bästa kompis? How knows!!

Har du varit det ?


PUSS & KRAM Din alexandra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback