14 år och gravid..

Hej! kolla runt lite på YT, lite sådär när man har tråkigt.
då hittade jag detta:
 
 
 
 
En tjej på 14 bast som är gravid. Det är ju faktiskt helt sjukt. Tänk på allt roligt man missar, som man skall göra när man är 14-18.

När du är 18 år och vill ut och festa som normal människor blir det ju ett problem
.. Då har du ett barn på 4 år som INTE kan vara ensam hemma. Man missar en stor de av sitt liv för att man har lite för bortom in i vuxenlivet.

Folk säger att barn, är de bästa man kan skaffa i livet, och det tror jag 110% på, men jag tycker man skall vara i rätt ålder. Vara i åldern då man är medveten om vilket ansvar man blir tvungen att ta, det är ingen hundvalp eller en ny docka utan det är e riktig bäbis som du inte riktigt kan bli av med. Skaffar man ett barn har man tekniskt sätt förändrat hela sitt liv. Som ung mamma vet man inte riktigt vad man har gett sig in på. Jag skulle aldrig få för mig att skaffa barn i dag, eller i det närmaste 5 kommande åren. Jag tror faktiskt inte ja kommer skaffa barn någon gång! Om det händer så händer de när jag är runt 30!  om de kommer att hända. Men procenten för det är sjukt liten!

Om jag skaffar barn så är det med någon jag älskar så sjukt mycket, så jag inte vet va jag skulle göra utan den personen. Det är endast den personen som kan få mig att ändra mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback