Värmesprej + & -

Eftersom jag plattar mitt hår vajerdag är jag otrolig för slitna toppar och oglansigt hår! där av använder jag mig av Värmesprejer!
 
 
Dessvärre är det fel kork på fel flaska haha! men det var för att ena sprejen paja i STHLM och jag åter använde ena sprej saken!  eftersom jag bara använder en Värmesprej.

Först tänkte jag skiva om Got2b Denna sprejen håller inte för 220c kan jag säga. Sprejen fastnar i plattången å jag har bara 210 i min. Sprejen luktar mycket parfym och när du där efter plattar i det luktar den bränt! REKOMMENDERAR inte denna sprejen!
 
Andra sprejen är SF sprejen! som luktar sött! I blött hår skapar sprejen volym och smidighet  håret. Det glänser och blir oerhört fint! Håret får längre hållbarhet med denna sprej och tappar inte den söta lukten även om du plattar håret. Rekommenderar den starkt!
 
 
Vilken värmesprej använder ni?
 
Puss & kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback