Snyft snyft!!

Min älskade mamma, älskar Dr Phil.. Å när jag nyss kom ner på undervåningen blir jag helt chockerad ... Tjejen på tv är runt 15-16 år gammal och berättar om sina biologiska föräldrar som låste in henne i garderoben .. Dom tog endast ut henne om hon skulle bli utnyttjad sexuellt eller misshandlad ... Tjejen bodde i garderoben från hon var 2år gammal tills hon var 8år.. Men det värsta av allt var ju nästan att dom lade henne i en leksakslåda när dom skulle åka iväg. Dom la då leksaks lådan i bagaget och öppna den bara om dom skulle använda henne.. Som om hon var en sak!

Jag tycker detta är hemskt att höra!  att folk kan behandla en levande varelse som en sak .. Om jag inte mins fel förekom det i Sverige för några år sedan? Bobby eller bobbi hette nog pojken om jag inte mins del .. Försökte googla på det men hitta inget ..
Tycker det är GROVT hemskt med barnmisshandel och det är sjukt att det faktiskt förkommer .. allt från låg till hög nivå. Vad tycker ni om barnmisshandel?
 
 
Puss & kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fruktansvärt hemskt! Barnet har inte valt att komma till och det är riktigt hemskt att folk far så illa i hemmet. :(

2013-01-15 @ 22:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback