Singel och sökande!

jag  är singel och sökande!  jag är oxå singel och sökande, vill du hitta på något ikv?

ja helt rätt!  refrängen ifrån Elov och Beny! men de är ju lite sant!

Men jag brukar alltid fundera på vart går gränsen från att vara lite mer än vänner till att vara på ''g '' ? Vad tycker ni?
Jag personligen tycker den frågan är jätte svår!  Men jag tror skillnaden ligger där någonstans när man faktiskt inser att detta är en person jag kan tänka mig leva med. En kille som har allt! inte bara ett sött ansikte!

Jag brukar ofta få höra när jag är ute '' Det är utsidan som ger insidan en chans '' Å det är ju faktiskt sant!  fett drygt men sant! Oerhört jobbigt att säga men vissa saker är ju faktiskt sant.

Delvis är jag rätt utseende fixerad! å säger att jag faktiskt kör 50% på utsidan och 50% insidan. Men det beror nog främst på att jag måste vara attraherad till killen.
 
Har du aldrig hört Elov och benys låt?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback