Såhär på kvällen!

Ja idag har det varit en riktigt lång dag, men tänkte skriva om avundsjuka.. Det har ni nog alla stöt på i era liv. Kan vara från när man var liten och ville ha JUST den där leksaken som din kompis leker med .. 

Men idag kan svartsjuka va allt från att du kollar på en annan kille när du är min din pojkvän eller att en annan kille smsar. Det kan även vara de där vackra as snygga  smycket din kompis har..

Jag kan säga rakt ut att jag inte är den svartsjuka typen! vist det kan förekomma. Spc när någon annan får något jag vill ha, då blir jag lite trångsynt. Att vara lite svartsjuk av sig är faktiskt oftast bra och lite gulligt. Men när det går till överdrift tycker inte jag det är okej. Som att någon bestämmer vem du skall prata med eller vilka kläder du skall ha på dig.

folks om bli styrda av en annan människa tycker ja personligen bör ta sig i kragen å VAKNA upp.. Det finns bättre saker i livet än att vara en hund för någon i ett tajt koppel.

Vad är er värsta erfarenhet när det gäller svartsjuka?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback