Resfeber

Biljetterna är bokade för att resa till Linköping den 8/2 och jag börjar få lite resfeber redan .. Något jag vanligen inte får, inte ens när jag reste till St barth, då vi reste i 2 dygn för att komma fram.

brukar ni bli nervös att resa någonstans ?

Sedan satt jag och diskutera vad som gör att man blir kär ... jag tycker det är när man känner den där känslan i magen. Det känns som om man har svalt en hel flock med fjärilar eller att du åker värdens bergdalbana varje gång han kysser dig eller tar i dig. Den känslan är underbar ... Men jag vet att jag gillar en person de är när man inte kan sluta tänka på den, Vart man än gå. Om det är till mat affären eller till stan, du ser han över allt .. Man blir lika glad varje gång man tror det är han men rätt fort inser man att det inte är han.

Jag är även en tjej med många krav, och att hitta en kille som passar in på dom är oftast svårt. Även att hitta en kille som vill stanna. Sedan är jag en rätt krävande tjej spc när det gäller uppmärksamhet.

hur ser er dröm kille ut?
 
Puss & kram!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback