Päls väst!

Jag har någon otroligt förtjusning av pälsvästar! Dessvärre har jag ännu inte fått tummen ur röven och gått och köpt mig en. Jag har spanat in en otroligt fin! men dessvärre är den inte gjord av oäkta päls utan äkta... Men den är fin iaf.. Eller vad tycker ni?
 
 
Pälsvästen är ju otroligt fin! men då är frågan om man kan gå runt med kanin och delvis tvättbjörn på sin kropp utan att få skuldkänslor! Hur skulle ni resonera? skulle ni kunna köpa äkta päls?
 

Inne i Nordstan som är ett köpcentrum i centrala Göteborg finns affären Missäy som har pälsvästar som är hyfsat snygga måste jag säga! Men dessvärre passar dom inte mig då jag är så liten! men rekommenderar dom starkt :)

Puss & kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback