Nytt upplägg och ny inrikning!

Hej kära blogg!

Jag hade tänkte försöka ta upp bloggande igen! delvis för att jag tycker det är kul att dela mina idéer och tankar. Delvis även hur jag klär mig till vardags osv. Jag tänker självklart inte!! ta bort hur jag arbetar med hästar och hur jag löser problem!

Jag skulle även bli oerhört glad om jag kanske fick hjälpa er att lösa era problem och ge er idéer hur ni kan lösa vissa problem inom ridningen/hanteringen med er häst.

Dessvärre blir det mindre ridning i fokus och mer annat.

Mitt mål är delvis att blogga minst 3 gånger om dagen.

* Första inlägget kl 08.00-09,00
* Andra inlägget kl 14.00
* Tredje inlägget kl 18.00 - 19,00

Andra inlägg tillkommer även dagligen.

Vad vill ni att jag skriver om mer än detta jag har planerat att skriva om?

Puss & Kram!
// Alexandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback