Ny kamera!

Min mobil har helt plötsligt börjat fungera toppen bra! Byte kameran så nu blir de mer inlägg ;)

Sedan var jag även på ungdomsmottagningen då jag ansökte om uppskjutnings piller.. Som jag delvis fick utskrivet ... Dessvärre var reaktionen på sköterskan lite speciell.

hon: varför skall du ha detta då?
Jag: jo jag skall hälsa på en killkompis.
Hon: jasså, killkompis? * tar en hand fylld med kondomer och lägger i mitt knä * du lär behöva dessa ;)

JA ungdomsmottagningen, ansåg delvis inte att jag har egna kondomer om ja nu skulle behöva och att jag tydligen endast hämtar ut uppskjutnings piller för att ligga :O  känner att detta flyter på  ~

 
Puss & kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback