NICE på hög nivå!!!

Kan inte säga mer än I LOVE IT!  Tog en tur till stan igår för att delvis köpa in mina engelska böcker .. Jag har funderat länge på att införskaffa en BRA primer.. Vad för primer använder ni?
 
Jag stötte då på en ny produkt från Maybelline, Jag använder maybelline produkter när jag sminkar  mig och tycker dom produkterna är bra. Så där av tänkte jag prova denna primer. Jag har delvis aldrig använd primer innan så jag vet inte hur bra resultatet skall bli. Men min foundation var oerhört mycket lättare att arbeta med så någon skillnad märkte jag. Även att sminket fortfarande ser okej ut även om jag sminka mig kl 7 i morse.

Primen finns på kicks och för att komma dit klicka HÄR
 
 
puss & kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback