Nelly.com

Va inne på Nelly.com och kolla in deras nya kläder! jag behöver lite nya kläder nära jag går ut!

Tänkte böra med en riktigt söt glittrig tröja! vad jag gillar med denna är att den blir luftig :)
 
 
Tröjan kostar 499:- men jag tycker den är helt klart värt det :) klicka HÄR för att komma till den!

Sedan har jag funderat över dessa ... Då jag faktiskt tycker det är FETT snyggt!

 
Den är något lätt klätt .. Men jag tycker fortarande om dom! har aldrig prövat något då jag inte har så mycket bröst att visa haha! men den är fortfarande nice!
Har ni någon sådan? vad tycker ni om den?
 
Priset för denna ligger på 199:- klicka HÄR för att komma till den.
 
 
HMM!! sådan här ser jag många bära! men har aldrig vågat köpa en själv :O

 
Vad tycker ni om den?


KÖÖÖSSS!! & KRAAAMMMHHH!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback