Jockiboi

Jag fick mig en totalt utskällning igår när vi satt på ett förkrök. Jag fick förklarat för mig att Jockiboi skulle komma till Berså på kvällen igår. Någon jag inte hade en aning om vem det var!? Känner ni till Jockiboi?
 

Jag fick snabbt förklarat för mig att det var en av Sveriges största manliga bloggare! Jag känner mig helt chockerad .. hur kunde jag missa detta! Jag känner dessvärre inte till så många bloggar.. Utan typ Kissies blogg och DMs. Jag läser dessvärre ingen av deras bloggar. Möjligtvis någon gång ibland kollar jag in bloggen.. Endast för att mer titta på designen och få nya idéer för att skapa en ny design till min egen blogg. Följer ni några speciella bloggar? vilka och varför? 

Ni som känner er lika ovetande som jag var när det gällde Jockiboy kan klicka HÄR för att komma till hans blogg.. 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback