Dagens kläder!

Hej bloggen!
På mellandags rean var jag framme som alla andra och drog till mig massa fina kläder! Delvis köpte jag detta linnet från Bikbok som jag tycker oerhört Fräck!



Så detta tillhör dagens outfitt!

Vad är det jag gillar med just detta linnet?
Jo jag gillar att linnet ser lite slitet ut och sedan ÄLSKAR jag USA flaggan som är lite osymmetriskt.. Den är inte riktigt som den skall utan ränderna går åt fel håll! Linnet passar otroligt bra som en vardagsplagg exp, till skolan eller något liknande. Matchar utmärkt med ett par blåa jeans

Linnet finns inte på mellandags rean utan är ett linne från den nya kollektionen och rekommenderar den starkt :)

Klicka HÄR för att komma till linnet! pris: 149:-


puss & kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback