Dagens kläder!

usschhh .. Vilken förfärlig hicka jag har fått ..  Det är en sådan där riktigt störande .. som man inte vet vad man skall göra med! Hur botar ni hicka?
 
Detta är iaf dagen kläder..


Jeans från bikboks nya kollektion. Måste bara säga att jag älskar dom!  för dig som har lite smalare ben!  så är dessa byxor just för dig! priset ligger på 199:-

Tjocktröjan: Kommer i från Ginas nya kollektion!  jätte mysig och rätt varm. Den är olik mönstrad bak och fram.. Även denna kostar 199:-
 
puss & kram!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag brukar liksom "dricka upp". Alltså när man har glaset/flaskan/burken och man dricker upp det sista. Om man håller behållaren upp och ner samtidigt som man dricker, då försvinner den alltid för mig. :)

Svar: Ja den idén låter värd att testa nästa gång :) tack för tipset!
Alexandra Tilander

2013-01-15 @ 15:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback