Cut for Bieber

Igår var jag på en nattklubb vid namn Berså som ligger i centrala Göteborg. Eftersom jag aldrig får till det där med köp av en bra mascara .. så resulterar det alltid efter 4 timmars dansande att mascaran rinner .. Någon som har samma erfarenhet av detta som jag? Hur löser ni problemet?

Men iaf, jag gick då in på toaletten och valde att torka bort en del av mascaran som runnit och då kom en tjej ut från toaletten och undra om jag gråter och undrar om jag är en sådan där '' cut for Bieber '' tjej.. Jag som titta på henne lite efter och förstod inte vad hon mena riktigt. Vet inte om det var alkoholen eller om jag faktiskt inte förstod vad hon sa.

Men det här med cut for Bieber är ju oerhört larvigt. Att det faktiskt finns folk som skär sig för en annan person är ju sanslöst! Som jag förstod det berodde det på att Bieber blev påkommen att han rökte på?! och resultatet blev att små flickor börja skära sig .. skall jag vara ärlig kan jag inte förstå hur man kan avguda en människa så mycket. Jag skulle nog aldrig kunna avguda en annan människa så mycket vare sig det är Bieber eller någon annan. Där emot har jag vissa personer som förebild p.g.a hur dom handlar och agerar. Ett bra exp inom ridsporten är Jan Brink.
 
Vad tycker ni om '' cut for Bieber''? Är du en Beliver?
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback