Blogg tråka

Jag har faktiskt inte GJORT ett enda intressant idag :O  å inge som kan relatera till något jag kan blogga om faktiskt!

Men däremot så ser man ju en hel del på tv och då dyker denna underbara reklamen upp ..

 
 
 
Å jag kan stolt säga att jag inte blir med villig att gå med i försvarsmakten efter denna reklamen ... '' Jo har du inget liv så gå med  försvarsmakten :D ''
 
Någon annan reklam jag tycker är värdelös är delvis
 
 
Ser faktiskt inte vitsen i den överhuvudtaget! typ '' vi måste göra en reklam så vi gör den om flygande katter! ''
 
Men däremot skrattar jag lika mycket varje gång vid comviq reklamen :)
 
 
 
 
Vilka är era favorit reklamer?


PUSS & kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback