Ojoj !!

Nu har det hänt mycket!! Vart skall jag börja!? JAg har både varit på bal och inhandlar student kläder.. Massa häst och nu till sommaren blir dte två hästar att motionera :) Turen är väll att häst nummer 2 ligger på väge hem från Celine :D Så et blir att se hur hon funkar på Söndag!

 

Jag var då på bal! och å här fin var jag... Så nu är det bara stundenten kvar.

Jag har även stora problem med skolan just nu! med hopp kan jag lösa detta annars så får jag otroliga problem. har ni med det svårt i skolan?

 

Sedan kanske min kompis skal ta en ny polle på foder :D!! Det skulle ju varit sjukt kul!

 

Men nu skall jag leka lite med min lillebror puss och kram <3

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback