HEJ Felix <3

Heej bloggen :)

idag har jag varit på studie besök :D hos en kille som heter Fredrik

... Vi stanna till och åt lunch och där efter begav vi oss mot Fredriks gård och då ringer han å säger! VAD ÄR NI!!

Svaret blev: Lugna dig vi är på väg :)

Fredrik sa då: jag har fått en kalv :D hon kalva precis :D

.. Efter 5 min var vi mitt på hans gård och vi gick in i ko stallet där det stod 9 kor och 3 kalvar. Dom andra kalvarna var drygt 4 dagar gamla, men söta var dem :) Å så hade vi den nyfödda killen :)  som fick namnet FELIX :D  riktig  sötnos.  Dessvärre inget kort på honom... Kanske nästa gång jag besöker dem så kan ni få kort om ni vill ha!


Men nu måste jag sova :)  sitter och skrivet ett LÅNGT inlägg om rollkür och vad den gör mot hästen, då jag har fått höra massa om att dessa granprix ryttarna tänker ju massa på sina hästar. .. Så nu blir det massa text om det :D


HA DET BÄST !! FLODHÄST!

// Alex



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback