Vårdcentralen Mölnlycke!

GUD va trött jag blir på vårdcentralen!

Nu har CSN ändrat på % i från varo och där av bergär skolan ett sjukintyg. Nu säger min vårcentral att min jsukdom inte existerar... Jag har då Bukmigrän  ...

Bukmigrän är kraftiga smärktor i magen och runt naveln. Illamående och kräkningar. Allt detta har jag ... Bukmigrän är en Barnsjukdom som oftast barn har ch efter pubeteten växer man ifrån det... Men vissa människor växer inte ifrån det ... jag är en av dessa...


Vad trött jag blir på alla människor som anser att det inte existerar... Nu var det en käring i telefonen som inte trode på mig även om det står i min skonal att jag har det ... BLÄÄÄÄ!



// alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback