Sportlov <3

Hej bloggen!

Nu kommer det bli en massa Nya bilder under veckans gång, på både Naala och en ny ponny jag skall rida. Egentligen är det en gammal kompis, men alla ni kanske inte känner igen henne ;



Sissi, Hon skall ja hjälpa till att motionera tills hon säljs,  då hon är till salu för 9 000  kr.


Sissi är en jätte go ponny som älskar att arbeta :)  och skulle passa perfekt som tävlings ponny :P


DMs kollektion... vad tycker ni om den ?

själv vet jag inte vad jag tycker om den, då jag inte tycker den är bra eller dålig. Utan jag tycker den är rätt snygg... Iaf benlindorna och schabraket :)

Gå inte å kolla själv på  -> http://shop.psofsweden.se/sv/dressyrmupparna-collection/



Alexandra Tilander



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback