Kommentarer

Anonym om veckan som kommer!:
vad ska du ha detta till vad jag förstår så äger du ingen häst=O och sadel har inte hästarna det elr?!


Hej hopp. Jo benindor och shabrack köper jag som matchar för att få finare bilder, då ägarna jag rider hästarna för inte har sådant. Jag matchar nästan alltid.

Här är alla mina shabrak. Saknar dessvärre ett i Rött och svart. ( har även en vit padd till )

Alla mina länd täcken

Matchande banlindor elr..

...eller benskydd och bots

 

Även tävlings luvor

Tillsist matchande träns.

 

Vad skall jag med en sadel till? jo, Nästaan alla hästar jag ridit har varit beroende av en ny sadel då den förra inte passa dem. Sissi har dessvärre ingen sadel. SAdeln jag skall köpa kostar 300 kr.

Helt klart värt den summan. där av behver jag stigläder då jag har stigbyglar hemma som jag köpte på rean någon gång för mindre än 50 kr xD Allt ni ser på bilderna är rea saker. :D billigt och bra.

 

 

// Alexandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback