Vem är jag ?

Vem är jag igentligen... Får ofta höra att jag är den där stygg tjejen som endå mammas flicka. Liten snäll och oskyldig...

Men om jag skulle beskriva mig lite snabbt skulle jag nog säga att jag är en glad och social person som ytters få ogillar. Försöker alltid göra mitt bästa och älskar att träffa nya människor.

Bly är jag aldrig typ, ytterst få tillfällen. Utan jag har oerhört lätt att prata med människor på gatan, i telefon elr stå inför en klass elr något annat. Vist kan man vara nervös, men det är som att komma in på tävlingsbannan i hoppning.

Nervositeten släpper direkt när man kommer in i manechen och man får '' Varsågoda och rid''. Jag är även tjejen som presterar bättre på tävling än träning. Och är målmedveten och kan sätta ribban rätt högt.

Jag är rätt kaxig i både mitt sätt att leva och prata ibland, både i häst världen och i samhället. Med detta menar jag att jag vågar stå för min åsikt och vågar föra fram den. Inom häst världen så menar jag att jag är jävligt tuff och inte rädd för mycket. Hästen kan sparkas, bitas , stegra, rulla med mig på ja.. den kan göra vad fan som helst och jag blir inte rädd skraj elr liknande. Jag andas och sedan försöker lösa problemet, något som oftast är oerhört skoj. Där av gillar jag att jobba med problems hästar.

Jag gillar även shopping, festandet och allt annat bus man kan hitta på då jag är en tjej med mycket fart i. Många killar gillar ju detta att det är tempo i mig :) och att jag är oerhört positiv. Lite flummig och jag är alltid glad. Jag är även en tjej som jag vet vad jag vill och vet vart skåpet skall stå.

Tror inte jag kan komma på mer xD








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback