Typ jag...

Det kommer vara dålig uppdatering till SÖNDAG ... Då är jag i göteborg igen :P

Men nu sitter jag på 'afterski'' där det är typ JAG hmm ... det känns ju bra hahahah xD

Min Balklänning har tydligen kommit till min dörr i göteborg.. .Men jag är ju inte där xD jag är ju i dalarna hahahah xD

Så jag fick ring farfar och fråga så snällt om min klänning fick skickas till hans adress istället. Det gjordes.

När paktet kommer har tydligen någon öppnat den med en kniv :(  och sedan är innehållet vitt :O ?!?!?!? ... Jag beställde ju en blå klänning :(

Farfar vågade dessvärre inte öppna paketet. -.- och titta om klänningen värkligen var BLÅ... elr VIT



Min klänning




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback