FJÄÄLLEEENN!!!

Sorry för dålig uppdatering! men jag är ute och åker skidor! ... Dessvärre inte massa snö .. Men lite iaf :D och det duger :P

Kommer snart en bildbomb på biderna på naala ..  När jag red henne för sista gången.., är det intressant?


Här i skidbaken har jag en sjukt fin semester... Kanske en av dem sista på några år iaf :( ..
För er som inte vet så har jag åkt skidor sedan jag var 1-2 år. Så en till två skidsemestrar om året blir det allt. Så jag kan alt åka skidor .. men! jag är en lite mes. Och det har jag alltid varit. haha! Då fart inte alltid är min grej. Utan jag åker häldre lite lungt och försiktigt dem första dagarna, och där efter så blir det fullfart!

Åker ni skidor?

Men nu får jag nog forstätta med pluggandet ...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback